Blog Kekasih

Saturday, January 9, 2010

Selamat Tinggal Kedukaan.....

Dah lama rasanya aku tak bersihkan sawang-sawang kat sini.....tetiba plak hari nie datang rajin aku untuk membersihkannya.Kalau tak silap aku kali terakhir aku kuarkan n3 pada 9/12/09.....skang nie kita dah menjejakkan kaki ke tahun 2010.....agak lamalah juga tue!
Masuknya tahun baru semua orang mesti ada azam baru tapi ada juga yang masih dengan azam lamanya coz azam lamanya masih tak tercapai-capai....tak terkecuali juga aku!Aku pun mempunyai azam yang baru tapi dalam masa yang sama aku mengharapkan agar azam dan impian aku pada tahun sebelum nie yang tak tercapai akan tercapai....Insyaallah.
Pada tahun 2009 banyak suka dan duka yang aku tempuhi dalam menempuh kehidupan ini.Terlalu banyak pahitnya daripada manis liku-liku kehidupan yang terpaksa aku harungi demi kasih,sayang dan cinta terhadap insan yang bernama 'Suami'.....terpaksa cekalkan hati,kuatkan sabar dan iman,pekakan telinga dan sewaktu dengannya lagi.Terpaksa berkorban perasaan sendiri demi untuk lihat orang lain tidak terluka.....terpaksa dalam setiap perkara yang aku lakukan......
Semoga tahun baru nie tidak akan mengulangi lagi setiap apa yg menyakitkan aku....dan dengan kehadiran tahun baru ini juga aku mengharapkan ada sinar baru dalam kehidupan aku sekeluarga dalam menempuh hari-hari yang bakal kami sekeluarga harungi.....biarlah apa sahaja yang terjadi pada tahun 2009 terus luput dari ingatan aku sepertimana tahun 2009 meninggalkan kita semua.....
Mudah-mudahan tahun ini Allah S.W.T murahkan pintu rezeki untuk aku sekeluarga....agar aku tidak payah lagi mendengar kata-kata yang menyakitkan hati dan aku tidak lagi dipersalahkan atas apa yang terjadi......semoga tahun ini juga memberi sinar kegembiraan dalam kehidupan aku sekeluarga.....Insyaallah!
Selamat tahun baru 2010 kepada semua blogger2 disini....semoga apa yang anda semua hajati pada tahun lepas tercapai....semoga berjumpa lagi di lain kesempatan......

3 comments:

Anonymous said...

Moga impian kita semua termakbul hendaknya. Insyaallah.

(¯`•._.•è-Nαβ•._.•´¯) said...

ermm... buang yg keruh ambil yg jernih..!!! setiap yg berlaku jadikan 1 pengalaman biarpun pahit utk ditelan... ahaksss..!!!!

ima shhs said...

...let by gone be by gone....