Blog Kekasih

Monday, May 18, 2009

Permulaan Baru Buatku

Segalanya bermula ketika aku secara tidak sengaja menjenguk ke blog 'mama aqilah',dari situ timbul minat aku untuk mempunyai blog sendiri.Mungkin dengan adanya blog ini dapat aku meluahkan serba sedikit apa yg tersirat dan tersurat dalam hati aku nie.Secara tak langsung juga dapat menghilangkan kebosanan aku.Mungkin nanti ayat2 aku tak berapa tersusun dengan rapi,maklum sajalah dah lama tak menulis jadi kaku dan tak berapa pandai nak susun ayat sangat...maaf bebanyak kalau ayat2 aku entah apa2.....

Dengan adanya blog ini dapatlah aku meluahkan serba sedikit perasaan aku sebagai seorang isteri,seorang ibu dan sebagai seorang surirumah tangga.Harapan aku agar adalah mahluk tuhan yg sudi bertandang ke blog aku yg tak seberapa nie...Untuk mengenali aku dengan lebih rapat lagi tunggu cerita aku seterusnya......................................

5 comments:

(¯`•._.•è-Nαβ•._.•´¯) said...

uikssss... macam kenal la plak.. tapi takot salah orang plak.. hehehhe.. selamat berblog...

ieyla said...

memang kenal pun he he he

Dearie Pearls said...

salam sis..
blog best luahkan byk perkara..
dik akan ajak kwn2 datang 'rumah' sis k..

hehe..

ayu_mkay said...

salam seorang isteri :)

saya pun seorang isteri juga. selamat dtg ke dunia blog yang mencabar ni... cewwaaaahhh.

okey ieyla sampai jumpa lagi. senang2 nanti jenguk blog akak ya :)

Puteri Satu said...

alahai... apapun berblog best... selamt datang ke dunia blog...thanks sudi ke blog kome...