Blog Kekasih

Friday, October 30, 2009

Sekadar Menghilangkan Tension....

Sebenarnya aku bercerita di sini bukannya untuk menyakitkan hati sesiapa mahupun memburukkan sesiapa..... tapi sekadar untuk melepaskan rasa tension yang aku tanggung!Tak berniat walaupun sedikit untuk mengguris perasaan sesiapa...
Hanya dengan cara bern3 sahaja dapat aku melupakan sedikit sebanyak tension yang melanda aku.....setiap orang ada cara tersendiri bagaimana caranya untuk melepaskan tension tak terkecuali aku dan suami.Tiada tempat untuk aku luahkan setiap tension yang aku alami melainkan kepada orang yang paling rapat dengan aku tak lain tak bukan suami aku sendiri....

Sekiranya aku meluahkan setiap tension yang aku alami kepada suami aku....sedikit sebanyak akan menyebabkan suami aku murung dan akan menyalahkan diri sendiri....sebolehnya aku taknak suami aku rasa bersalah dan berasa dialah punca yang menyebabkan aku tension.....Aku sedikit pun tidak menyalahkan suami aku.........cukuplah sekadar suami aku memahami aku dan menerima aku seadanya.....

Mungkin ini semua dugaan yang Allah s.w.t turunkan kepada aku sekeluarga untuk menguji sekuat mana keimanan kami terhadapnya.....aku redha tempuhinya hingga ke nafas terakhir andainya itu yang tertulis dan yang perlu aku tempuhi untuk kecapi kebahagiaan bersama suami serta anak-anak.....

Aku minta maaf banyak-banyak sekiranya ada antara n3 aku yang lepas-lepas menyinggung perasaan sesetengah pihak.....dalam bercerita untuk menghilangkan serta melupakan tension aku tak perasan yang aku telah menyinggung perasaan mereka....kepada mereka yang tersinggung dengan n3 aku maaf seribu kali maaf....aku pun seperti insan lain yang punya perasaan serta tak lepas daripada melakukan kesalahan..........

5 comments:

Tirana said...

Tenangkan hati dengan zikir dan mengingati tuhan..Sesungguhnya zikir itu dapat mententeramkan jiwa yang resah.

ieyla said...

Terima kasih atas kata2 nasihat dari akak....

anntaj said...

sesuatu yang pahit ialah ubat dikemudian hari..
salam sayang, anntaj.

:)

ima shhs said...

lalala

lama akak tak jalan sini...

sabar ye dik...byk2kan istighfar bila ditimpa musibah/dugaan...

moga Allah bersamamu...amin

bz the witch said...

salam...
bsabar ya...moga2 satu hari nanti
kebebasan itu akn d kmbali kn...